اجرای طرح ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان در سامانه «فهما» 

اجرای طرح ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان در سامانه «فهما» 

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده، گفت: جلسات برنامه ریزی و هماهنگی با همکاران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور ساماندهی، ثبت اعضا و فعالیت‌های کانون‌های مساجد جنوب کرمان در سامانه فهما، برگزار شده است.

«مجید خوبی زاده»، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: جلسات برنامه ریزی و هماهنگی با همکاران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور ساماندهی، ثبت اعضا و فعالیت‌های کانون‌های مساجد جنوب کرمان در سامانه فهما، برگزار شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: در همین راستا سه نفر از همکاران استانی به عنوان رابط سامانه «فهما» شهرستان‌های استان انتخاب‌ شده‌اند و ۲۳ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نیز به عنوان رابطان سامانه فهما در ثبت اطاعات کانون های فرهنگی هنری در سامانه فهما فعالیت می کنند.
وی، بیان داشت: طرح پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران برای نخستین بار به عنوان پایتخت فهما در کشور اجرا می شود و در راستای اجرای این طرح کلیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور براساس شاخص های اعلام شده  رتبه بندی می شوند که در نهایت کانون های فرهنگی هنری برتر و پایتخت فرهنگی هنری فهما نیز انتخاب می شود.
خوبی زاده، ابراز داشت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند به طور لحظه ای رتبه های خود را در این سامانه مشاهده کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اظهار داشت: یکی از مزیت های این طرح فراهم شدن بستر رقابت سالم، ایجاد هماهنگی و تعامل بین کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
وی، عنوان داشت: کلیه اطلاعات و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به شکل شفاف در سامانه فهما ثبت می شوند و افراد می توانند از این فعالیت ها اطلاع یابند.
خوبی زاده، بیان داشت: تاکنون ۴۵۶ کانون فرهنگی هنری مسجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده است و در سامانه ثبت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ۱۷ هزار و ۹۸۷ نفر ثبت نام کرده اند و هم اکنون عضو کانون های مساجد جنوب کرمان هستند.

 

پایان پیام/ 586